lördagen

Lördagen började med jobb som jag säkert har nämt där vi hade invigning pga ny ägare. Ballonger, lyckohjul, roliga erbjudanden, kaffe & bullar, godis och sist men inte minst var Harry Boy på plats. Ett hästhuvud anlände på  morgonen till butiken samt en skinnjacka och vem åkte på att klä ut sig om inte jag... Så där stod jag och dela ut godis och skrämde några barn. Fast vissa fick jag ju kramar av också som var lite modigare. Var faktiskt kul!

Senare åkte jag iväg på Tacomys med Eve & Chrilla. Det var hur gott som helst och hur trevligt som helst! Vi kollade även på 127 hours som var helt okej bra men lite småobehaglig för en känslig tittare som mig. Väl hemma kände jag mig rastlös efter en sekund så jag fixade skjuts till Tomas där Sandra, Dave & hans kompisar festade. Det var roligast på länge faktiskt! Spontant skare va! Avslutade kvällen på dansgolvet inne på NS. Asbra lördag!

Idag har jag & Dave sovit alldeles för länge och nu sitter jag & hos millan med henne, Mary & Emelie. Skönsöndag! Känns så himla bra att jag ska vara ledig imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0