lördagsbarn

Hej där. Sitter & äter frulle. Kom precis på att jag ligger en timme före i schemat. Känns både bra & dåligt, kunde ju faktiskt ha sovit en timme till. Ska iväg & jobba om ett tag. Den intensivaste jobbdagen för oss är lördagar (förutom ifall det är skidor på tv och alla väljer att stanna hemma) så jag hoppas att jag ändå känner mig fit for fight inför kvällens bravader när jag är klar. Men tror nog det, är rätt taggad!

 

Kom på imorse att jag inte hade någon matlåda till idag så har precis stått och gjort makaroner & korv. Det är fan verkligen "nej-jag-har-glömt-att-göra-matlåda-måste-göra-något-fort-mat". Visst vi har ICA, bageri & en pizzeria som grannar men eftersom jag är bäst i världen på att göra makaroner & korv så fick det bli så ändå. Så nu vet ni det, Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0