rolling in the deep

Jag är förvånad över mig själv. När klockan har ringt tidigt på morgonen har jag inte haft några som helst problem med att gå upp. Men lägger mig inte direkt tidigare än vad jag har gjort förut, ligger ju och kollar serier som vanligt tills klockan ett/två ungefär. Men det är ju bra!
Nu ska jag till jobbet snart. Ser faktiskt fram emot det varje dag, det är något som inte har hänt allt för ofta. Men idag jobbar jag bara till tre och det ska bli skönt!
 
Nu ska jag njuta lite av spotify för första gången på veckan innan jag knallar iväg. puss


There's a fire starting in my heart
Reaching a fever pitch and it's bring me out the dark
Finally, I can see you crystal clear
Go ahead and sell me out and I'll lay your sheet bare
See how I'll leave with every piece of you
Don't underestimate the things that I will do
There's a fire starting in my heart
Reaching a fever pitch and it's bring me out the dark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0