torsdag

osocialaste veckan på länge. förlåt för det. Har jobbar tiotimmars dagar och varit helt snurrig & trött efter det. Huvudvärken från helvetet har också varit på besök så har gjort allt i min makt för att hålla humöret uppe på jobbet. Men nu är det inte långt kvar på veckan. Ska dock jobba lite lördag då det är lite invigning när Hanna har tagit över. Då får man komma på kaffe & bulle.

Iallafall så har jag inte mycket att skriva om. Allt snurrar i huvudet så mycket att jag har inbillat mig att det fortfarande är februari. Skrev under lappar med datumet 29/2 men den dagen existerar ju inte ens. Återkommer efter några (många) timmars sömn!



hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0